Jan-Paul Poldervaart is gestart als de nieuwe commercieel directeur van Automotive MediaVentions (AMV). Poldervaart volgt hiermee Rico van der Vies op die per eind augustus na vijf jaar vertrok bij het bedrijf achter Gaspedaal.nl, AutoTrack en AutoWereld.
Jan-Paul Poldervaart voegt 25 jaar sales-ervaring toe aan het managementteam van AMV. Deze ervaring heeft hij opgebouwd in diverse rollen binnen onder andere de telecom-, energie-, financiële dienstverlening, en automotive-sector. De laatste 9 jaar was Poldervaart werkzaam in diverse managementrollen in de leasebranche, waarvan de laatste twee jaar als commercieel directeur bij LeasePlan.
Poldervaart is enthousiast om bij Automotive MediaVentions aan de slag te gaan:
“AMV is met haar verschillende merken, bereik en datagedreven inzichten de ideale partner voor autobedrijven. Ik kijk ernaar uit om samen met het team verdere groei te realiseren en zo onze positie als marktleider verder te versterken en innovatieve strategieën te ontwikkelen die inspelen op de veranderende behoeften van de markt.“
Algemeen directeur van Automotive MediaVentions, Sander van den Hout, onderschrijft de toegevoegde waarde van Poldervaart in het management van AMV: “Ik ben heel blij met de komst van Jan-Paul. Gezien zijn jarenlange ervaring in de automotive branche kan hij als geen ander inschatten wat de behoeften van onze relaties zijn. Dit zal ervoor zorgen dat we voor hen nog relevanter zijn en nog meer kunnen betekenen. Ik kijk uit naar onze samenwerking.”