Op 14 december werd helaas bekend dat showrooms van autobedrijven t/m 19 januari 2021 hun deuren moeten sluiten waardoor de verkoop van nieuwe en gebruikte auto’s aan particulieren niet meer plaats kan vinden in de showroom. Met AutoTrack bezit je niet alleen dé online showroom om jouw auto’s te promoten, maar je kan met ‘proefrit aan huis’ zelfs zeer persoonlijke service aan jouw klanten bieden en de verkoop gewoon door laten gaan.
Wij zien namelijk dat de Nederlandse consument interesse blijft houden in gebruikte auto’s. Na de persconferentie was er een lichte dip te zien in ons bezoek, maar een week later is het zoekverkeer alweer helemaal terug op niveau en het aantal aangevraagde proefritten aan huis is vorige week zelfs 2,5 keer gestegen!
Hoe werkt ‘proefrit aan huis’*?
- Onze bezoeker vraagt via AutoTrack bij jouw bedrijf een ‘proefrit aan huis’ aan.
- Jij plant de proefrit in en rijdt de auto op de afgesproken tijd naar het adres van de potentiële autokoper, waar hij of zij de proefrit start.
- Is de klant tevreden, dan kan de koop direct gesloten worden.
Bekijk in deze video hoe ‘proefrit aan huis’ exact werkt voor autokopers.
Gratis aanmelden
Ook jij kunt ‘proefrit aan huis’ heel eenvoudig regelen. Meld je snel aan via het aanmeldformulier. Wij voegen de ‘proefrit aan huis’ button gratis en zo snel mogelijk toe aan al jouw auto-advertenties op AutoTrack.
Heb je nog vragen, dan beantwoorden we die natuurlijk graag. Onze klantenservice is van maandag tot en met vrijdag tussen 8.00-17.00 uur telefonisch bereikbaar op 020-2042720 of via info@autotrack.nl.